Onderbouwd begroten, bouwen zoals begroot

www.stichtingrkn.nl
"Ik ben lid geworden van het RKN omdat ik er een grote toegevoegde waarde in zag destijds, en nog in zie, vooral gericht op overheidsinstellingen. Dit is een markt waar het soms lastig is om als Bouwkostenadviesbureau projecten te verwerven vanwege de bestaande relaties binnen de Overheid. Het keurmerk RKN helpt om jezelf en het bedrijf als deskundige op het gebied van bouwkosten te profileren binnen de markt.

BKS Schagen is een meedenkende totaalpartner en toont al meer dan 30 jaar meesterschap op het gebied van bouwkundig advies. Scherp, creatief, deskundig en nuchter! Persoonlijk advies en contact is onze kracht. Met BKS Schagen als partner behoudt u te allen tijde een heldere blik op de bouwkosten. Begrotingen, ramingen, contractafwijkingen, second opinion en arbitrage. Want elk bouwproject begint met een goede bouwkostenberekening en advies."

“Onderbouwd begroten, bouwen zoals begroot”

Geen nieuwsberichten gevonden