Marc Onderwater als nieuw lid verwelkomt

www.stichtingrkn.nl
YES! Afgelopen week ben ik toegelaten tot het Register Kostenmanagers Nederland (afgekort RKN). Erg trots op deze mooie mijlpaal! Ik wil iedereen die mij hiermee heeft geholpen bedanken! Speciale dank aan Frits Ten Cate en Niels Vlieg van de stichting RKN!

Het Register Kostenmanager Nederland registreert alle kostenmanagers op basis van een objectieve regeling. Daarmee biedt het een keurmerk voor opdrachtgevers die een beroep willen doen op ervaren kostenmanagers in de disciplines bouwkunde, installaties en infrastructuur (civiele techniek, infra, rail-, weg- en waterbouw).
In Nederland treffen we een keur aan kostendeskundigen, bouwkostenadviseurs, kostenexperts en noem maar op. Voor veel opdrachtgevers is het inmiddels niet meer helder welke adviseur voldoende gekwalificeerd is voor de meer complexe opgaven. Het Register Kostenmanager Nederland biedt hier uitkomst.
De registratie van de kostenmanagers wordt gecontroleerd door SKW Certificatie te Almere.

Geen nieuwsberichten gevonden