Bijeenkomst geregistreerden RKN

Datum woensdag 24 nov 2021
Tijdstip 16:00 uur
Bijeenkomst geregistreerden RKN
AFGELAST VANWEGE CORONA MAATREGELEN.

===

Beste geregistreerden,

Inmiddels is weer mogelijk om elkaar te (fysiek) te ontmoeten, dus hoogste tijd om dit te doen.

Als het mogelijk is zien we jullie heel graag op 24 november om 16.00 uur in Utrecht bij de U-trechters (waar onze vorige bijeenkomst ook was), zie locatie verwijzing onderaan dit bericht.

Door ons wordt gezorgd voor een dinerbuffet.

De onderwerpen die we de reveu willen laten passeren zijn;
  • Vanuit het bestuur, stand van zaken van het Register (Niels/Frits)
  • Marketing, het positioneren van de RKN (door Bennie Miedema van bureau Messor).
  • Certificering, zijn de opleidingen nog actueel (met Bob Kempink van certificeringbureau SKW)
  • Bestuursleden, we zijn op zoek naar 2 (of meer) bestuursleden, toelichting (door Niels).
  • Website, aanpassing (door Frits)
  • Rondvraag
Laat via onderstaande knop vandaag nog even weten of je komt.

Klik hier voor meer informatie over de locatie.

Namens het bestuur van de RKN
Frits ten Cate

Online inschrijven voor deze activiteit is niet mogelijk. Inschrijven was mogelijk van 04-11-2021 t/m 24-11-2021.
Aantal inschrijvingen: 7

Stichting RKN
van Oldenbarneveltstraat 5
5151CE Drunen
secretariaatrkn@gmail.com
© 2020 Stichting RKN. Alle rechten voorbehouden.

De RKN is erkend als register en mag het keurmerk ‘Erkend door de Registerautoriteit Bètatechniek’ voeren.