Bijeenkomst geregistreerden RKN

Tijdstip 17:00 uur
Bijeenkomst geregistreerden RKN
Beste geregistreerden,

Het is (te) lang geleden dat we elkaar ontmoet hebben, de Corona periode heeft voor veel oponthoud gezorgd . Maar eindelijk gaat het dan toch gebeuren dat we elkaar ontmoeten.
En dat gaat gebeuren op 20 september, als locatie hebben we de Utrechters gereserveerd (uiteraard in Utrecht), om 18.00 uur zijn jullie daar welkom, voor eten wordt gezorgd. Graag willen we jullie met jullie praten over de ontwikkeling van ons register.

Tijdens de bijeenkomst willen we jullie meenemen in de activiteiten die we hebben ontplooid en de zaken die nog op de agenda staan (o.a. een Webinar).

Graag willen we jullie vragen om na te denken over projecten die wij zouden kunnen gebruiken om de toegevoegde waarde van RKN concreet te laten zien. Met andere woorden het concreet maken welke rol je als lid van de RKN bij een bepaald project hebt gehad en waarbij de opdrachtgever achteraf blij was met de rol die je had als RKN'er.

Tot dan groet namens het bestuur
Frits ten Cate.

Klik hier voor meer informatie over de locatie.

Online inschrijven voor deze activiteit is niet mogelijk. Inschrijven was mogelijk van 01-07-2022 t/m 20-09-2022.
Aantal inschrijvingen: 10